Senisoos

Senioren van de Christelijke Gereformeerde Kerken in Enschede zijn hartelijk welkom op de Senisoos in de Renatakerk, op elke 1e dinsdag van de maand.

We beginnen om 14.30 uur en tot 16.30 is er van alles te doen in de grote zaal van de kerk.
Onder het genot van koffie, thee, drankjes en hapjes is er een gezellig samenzijn met verschillende activiteiten.
U kunt sjoelen of een puzzel oplossen; er worden soms spelletjes gedaan zoals Bingo, Tri-Ominos of Rummicup. Gezellig met elkaar babbelen kan natuurlijk altijd.
Wel wordt er met behulp van een collectebus een vrije bijdrage gevraagd om de onkosten te kunnen dekken.

Als u niet op eigen gelegenheid kunt komen dan wordt u gehaald en gebracht.
Bel of mail dan voor 12.00 uur van die eerste dinsdag van de maand met 1 van de onderstaande telefoonnummers of stuur een mailtje en het wordt geregeld.

De organisatie van deze middagen berust bij:

Ferry en Jan Koning 053-4317509
f.j.koning@hetnet.nl

Gerrie Smink-Elgersma 053-8507450
a.smink@home.nl

Corrie en Henk Warnaar 0541-520652
warholhw@gmail.com

Kom gerust een keer kijken en ervaar de gezelligheid.

Het Senisoos Team

Ferry, Gerrie, Corrie, Jan en Henk